هتل ستیا بیچ ریزورت
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ستیا بیچ ریزورت یک هتل 4 ستاره واقع در مارماریس است که در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های مدرن و شیک است که در آنها تمامی امکانات رفاهی مدرن فراهم شده است.

اتاقهای هتل بزرگ و دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، اینترنت پرسرعت، حمام اختصاصی و ... می باشند.

هتل ستیا بیچ ریزورت

رستوران سلف سرویس غذاهای بین المللی سرو می کند. همچنین می توانید از میان وعده ها و نوشیدنی در کافه بار استخر لذت ببرید. در بخش لابی، شما امکانات تهیه چای و قهوه را پیدا خواهید کرد.

مرکز اسچای بزرگ هتل، دارای حمام ترکی، سونا، اتاق ماساژ و سالن بدنسازی است. شما همچنین می توانید از استخر در فضای باز لذت ببرید و یا می توانید در ساحا خصوصی هتل حمام آفتاب بگیرید.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مارماریس، به آن امتیاز 8.5 را داده اند. مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر مارماریس را دارند می توانند هتل ستیا بیچ ریزورت را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مارماریس را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: برچسب‌ها: هتل ستیا بیچ ریزورت ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: